Şuan ateşime baktım 37.1 cıktı acile gitsem hiç bir şey yapmıcaklar hamileyim ne iğne ne bişey olucak . Yarın olmadi dediğin gibi cnm test veriyim ben ne olur ne olmaz . Ilık bi duş aldım süt içiçem ballı bezde koydum annıma parol ıcerım yatarkende dedim acile gitsem hıc bısey yapmıcaklar eminim .