Muhammedamine Tiredmother doktorun söylemiştir normal olup olmadığını boyutunun . Biz yorumlayamayız bu civarlarda olanlarda var biraz daha büyük olanlarda var . Hakkınızda hayırlısı neyse o olsun
Patito__ Tiredmother yeni olusmustur bnmde 4+4 de 5mm idi gec dollenme dedi dr normalde 5+3 idim cnku yeni olustu dedi onbes gun snra gttm cok skur hersy normaldi
Tiredmother Muhammedamine bu konuda yorum yapmadı internetten biraz baktım küçük gibi geldi burdakilerin o haftadaki mmlerini duyup küçük olup olmadığını öğrenmek istedim sadece
Tiredmother Patito__ beta 2270 çıktı beta bu kadar yüksekkken mm bu kadar küçük olması bir hafta sonra tekrar gel falan defi endişelendim açıkcası