Gorkemm evet aşırı pahalı hele ki sigorta yoksa benim kayinbabam da orda kemoterapi görüyor ilk başta sigortasız kemoterapi bide genel tahliller tek 65 bin dedi bize sigortasını yaptık herşey ücretsiz kemoterapi falan Memorial çok güzel temiz bir hastane ama çok pahalı