Kızlar ben anne olduummm ☺️ bayram öncesi 40. Haftayı doldurmuştuk ama hiç sancım yoktu. Son kontrolde 3 cm açılmam vardı ebe alttan muayenede biraz rahmimi uyardı o gün nişan geldi ama başka belirtim yoktu. Bayramın 1. Günü gelen giden oldu hep hareket ettik sonrada akrabaları ziyaret derken merdiven indik çıktık baya😅 gece eve gelip duş aldım duşta biraz sancım oldu ama adet sancısı gibi az az olduğu için panik yapmadım. Duştan sonra bianda çok sert hareket etti ufaklık ve başının aşağı iyice indiğini hissettim sanki kemiklerim bianda açıldı gibi geldi. Zaten sonrasında eşim dedi suyun geliyo falan. Çok değişik biandı aslında hazırlıklıydım ama yinede ufak bi panik dalgası oluyo insanda. Hazırlanıp hastaneye gittik suyum falan iyiydi NSTde sancım çıkmadı ama ben ölüyodum. Dedim bu sancı değilse sancı nasıl bişey 🥲 yatışım yapıldı sancılarımın düzene girmesini beklerken ebe yürüyüş yaparsn sana top falan getircem dedi o sıra suyum gelmeye devam ediyordu ebeye söyledm tekrar muayene etti. Tam açıklık falan dedi beni hemen doğumhaneye götürdüler. Meğer ebenin elleri küçükmüş diğer ebe eliyle bişeyler yaptı bebeğimin geldiğini söyledi açıkçası yapamaycağımı düşündüm ama ebeler çok şevkatliydi çok yardımcı oldular Allah razı olsun hepsinden. 17dk sürmüş doğum bikaç kesikle ve herkesin desteğiyle 3 mayıs gece 04:17de kızım doğdu çok şükür. Şimdi 18 günlük olduk teyseler☺️ herşeye rağmen normal doğum büyük rahatlık dikişlerim üç gün biraz gerildi oturup kalkarken rahatsız etti ama çok fazla değil. Bebeğimle rahat rahat ilgilenebildim çok şükür. Rabbim isteyen herkese nasip etsin.
Son olarak bebeğin eşi hemen gelmedi bende. Meryem ana otunu sudan çıkarmayı unutmuş eşim telaşla ebe bize hatırlattı. Sudan çıkardıktan sonra hemen geldi. Biz unuttuk siz unutmayın☺️