Sevoo-066 Arkadaslar ben anlamadm ya seker yuklemesi yaptrdm yuksek cikti diyete girdim aksamlari tek yedgim salata 1 saat sonra tokluk olcuyorum 175cikiyo neden yarn aclik tokluk kani vericem rahatszim gribim dye disarda yuruyemedim ondanmi yuksek acaba😢😢
kararsizanne22 Sevoo-066 canım bu gebelik hormonlarıyla ilgili eğer diyete yeni başladıysan biraz sabret düzenli ölç iki haftada düzelmezse insülin başlarlar. Hamilelik hormonları insülini baskıladığı için oluyor bazen diyet yeterli gelmiyor malesef 🤷🏻♀️
Sevoo-066 kararsizanne22 Anladm canm ya 1hafta anca oluyor baslayali cok canm sıkildi asiri stres yaptm😢
kararsizanne22 Sevoo-066 ilk zamanlar kaçamak yapmamaya dikkat et şeker değerleri düzene girdikten sonra kaçamak için fırsatın oluyor ama ilaç başlarlarsa diyete devam etmen lazım tabi umarım diyetle halledersin