Kızlar sabahtan beri karnımın yanlarında ağrı var daha önce yaşamadım sanki su içer koşarsınız ve ağrır ya öyle bişey yatıp kalkarken vs hareket edince ağrıyor birde düne göre bebeğim bugün daha az hareket ediyor yaşayan var mı doktora gitmek gerekir mi?