Aslhn-06 Selam kızlar 25 haftalığız, çatlak oluşumunu engellemek için kantaron yağı kullanıyorum ama tüylenme yapar mı? Zararlı mı ? Bilginiz var mı :)
Cansugamze_ Aslhn-06 yok canım çatlak olmaması için bebek yağı ve kantaron yağı sürüyorum ilk bebeğimde de bunları kullanmıştım zaten bi zararını görmedim bn tüylenme de yapmadı
Yesilev Bende kantoron yağı sürdüm ama son ayımda yine çok çatladım vücudum çatlamaya müsait çünkü ona bağlıyorum ben 😊