Smyye1B Hayrunisa İlk etapta oraya gidiyordum doktorum gölcüğe geçiş yaptı artık oraya gitmiyorum ama doğumhane olmadığını söylemişti doktorum. Doğum için gölcüğe gidicez demişti.
mor_menekse Hayrunisa ben özel Kocaeli Hastanesi’nde hilal bayram’a gidiyorum çok çok memnunum çok şükür. Bizim bütün aile ona gidiyor
Gizem41 Hayrunisa ben konağa Gülçin hanıma gidiyorum ilk doğumum da da ona gittim ikinciye de ona gidiyorum
Hayrunisa Smyye1B muayne ve doğum ücreti ne kadar. Bide funda hanım var dediler ama orada değilmiş doğuma buraya geliyor dediler belki yeni mi açıldı dogumhane acaba
Smyye1B Hayrunisa Funda hanıma gidiyorum bende Gölcük’te şuan kendisi. Muayene ücretini net bilmiyorum biz sendika indirimi ile 195₺ ödüyoruz. 😇 Yeni açıldığında oradaydı bende oraya gidiyordum o zaman yok demişti doğumhane sonradan açılmış olabilir belki.
Smyye1B Hayrunisa Doğum içinde 4600 sezeryan yada normal +700₺ epidural ücreti varmış. Fotoğraf dahil dediler.
Hayrunisa mor_menekse evet onu önceden de biliyorum ama gölcük bana uzak kuzenm daha yeni onda doğum yaptı
mor_menekse Hayrunisa nerde oturuyorsun. Ben de korfezdeyim uzak ama ona çok alıştım bide aile ona gidince insan bırakamıyor
Hayrunisa mor_menekse 60 evlerdeyim bende bide benim 2 buçuk ay falan kaldı değişmeyi göze alamiyom ama kararsizimda
bv187 Hayrunisa neden kararsız kaldınız Firdevs hanıma gidiyorum bende doğum konusunda bilginiz varmı
Hayrunisa bv187 ilk defa gidiyorum doğum konusnda bilgim yokta diger hastahanenn muayne ve dogum ücreti bi tık daha uygunmus. Ama bi yandan da az kaldı kararsızım. Sizin ilk mi kac aylksiniz