Yagmur0256 bende başlarda yumurta çok yemiyordum. 3.ayda ayaklarım davul gibi şişmeye başladı ve ağrısından yerimden kalkamıyordum. Hatta Birgün işe gittiğimde uyuşmaya başladığını hissettim doktorumu aradım hemen gel dedi. Gittim tahlil yaptı. Yumurtanın beyazında olan albümin proteini eksik çıktı ve ödemim o yüzdenmiş. Günde 3-4 yumurta yemem gerektiğini söyledi ve yerini asla birşeyle dolduramazsın dedi. Yazın sıcağında yumurta yemeye başladım. Şimdi eskiye göre şişliklerim baya indi. Keşke başta yememezlik yapmasaydım da şişmeseydim. Şimdi ödem hala tam inmedi ve asla inmeyecekte. Şişlik ağrı yapmasa sıkıntı yok ama ayağım çok ağrıyo topallayarak yürüyorum😭😭