Yesimatko Kızlar 10 haftalık hamileyim 10 gün önce 3 tane lağmanla anca çıkabildim tuvalete hala çıkamıyorum kayısı kuru erik ye dediler yediğim gibi kusuyorum o zamanda lütfen önerisi olan varsa yardım etsin
[silindi] Yesimatko doktor bana dulcosoft verdi siz de doktorunuza danışıp kullanabilirsiniz. Bol su için ve mide bulantınız için de ilaç alsanız iyi olur
pinarkibar Yesimatko bana da doktorum dulcolax diye kapsül verdi bitkisel dedi onunla çıkabiliyorum anca
pinarkibar Yesimatko mide için onzyd kullandım hala da kullanıyorum arada bana çok iyi geldi diğer ilaçlar işe yaramadı
Zeynppppp 5 dakikadır tuvalette yaşam savaşı veriyorum yarın kayısı hoşafı falan yaparım içebilirsem tiksiniyorum herşeyden …. 12 haftalığım of prilamla ayakta duruyorum