ozlem5757_ Bugün öğlen ve az önce beyaz şeklindeki akıntı kanlı geldi nişan mı oluyor başına gelen var mı 2 doğumum olacak ama ilkinde direk sancıyla gittm nişanım suyum falan gelmedi sancım falan da yok öle kasık baskım var biraz bilgisi olan varsa sevinirim
ozlem5757_ 2tospikannesii bnde öle düşünüyorm şuan kasıklarımda çok kasılma var nolur blmıuorm şuanlık beklemedeyim sancım falan sıkılaşırsa giderm artk
96- ozlem5757_ doktoruna yaz bence canım hastanede nöbetçiyse çağırır belki benimde öyle nişanım geldi hemen doktor nöbetçiymiş gittim hemen 32 haftalığım tabi erken benim için ama yatışımı yaptı hemen