Benmde kasıklarımdan belime vuruyordu ilk gebeliğimde kızlar şimdi de öğlen be akşam beyaz şeklindeki akıntm kanlı kahverengi gelsi 2 kere ilk doğumum da sancılanmştm direk gelmemişti nişan dedikleri bu mu acaba bi de bilgisi olan var kasıklarımda şuan kasılma oluyr ara ara beklemedym hemen gtmek istemıyrm bakalm 37+3 arada