Kızlar bebeğin suyu braz fazla denmişti 24+3 de 27+4 deyim iki hafta önce kan verd açlık tokluk 95 açlık 102 tokluk bide başka bitanesi 4.5 çıktı şekerim yokms çok abartmistim tatlı serbeti içecek ekmek işini acaba suyu düşmüş müdür bu sayfiklarimi hep bıraktım yada sorun yaratır mı fazla olması braz fazla demişti bir ay sonra görüşürüz dedi tatlı şerbetli icecek ekmek kes dedi ciddi bişey olsa söylerdi diyorim