Zeynepdgn50 Kızlar bugün adetimin 2. Gün gecikmesi pazartesi eğer adet olmazsam kaset test yapayım mı çünkü pazartesi 4. Gün gecikme olacak
Mihrimahvuslat Zeynepdgn50 şüpheleniyorum dersen şimdi de yapabilirsin direk çıkar çünkü hamilelik varsa
deryarslan00 Zeynepdgn50 bende 4 gün gecikme ile öğrenmiştim canım anında çıkmıştı hem kasette hem erken gebelikte 🥰 elinde test varsa şu anda da çıkar bence
Zeynepdgn50 deryarslan00 ayyy elimde test yok pazartesi alırım artık nöbetçi eczaneler normalinden pahalı veriyor o yüzden pazartesiye kadar beklemek istedim
dgnadl Zeynepdgn50 benim de pazartesi 9.gün oluyor 4. Gün gecikmede test yaptım ama negatif çıktı o yüzden bekliyorum hala 10 12 gün olunca kan vermeyi düşünüyorum bende rabbim gönlümüze göre versin hepimizin 🌸
Arsub11 Zeynepdgn50 kuzum vat tarihin nezamndiki bnmde iki gun gecikti ve elimde testte yok ki gebelik beklentmde yokta. Bakalim pazartesiye kadar cnmm