Liyasmum Kızlar 36 haftalık gebeyim , karnımdan arada kemiğim kırılıyormuş gibi çıt sesi geliyor , sizinde oluyor mu yaşayan var mı ? Bebeğin eklem sesi diyorlar ama bugün 2 kere yaşadım sıkıntı mı var acaba
Svlyk Liyasmum yaa bir tek bende mi oluyor diyordum 36 ve 37.haftalarda duyuyordum. Doktoruma sordum hareketsiz olduğum halde ses geliyor ve karnimdan geldiğine eminim dedim. Bazı gebeler söylüyor bunu bebek hareket ettikçe eklemlerinden gelebiliyormus 🤗
Buseyllzr Liyasmum yalnız değilmişim 36 haftadayim 2 gün önce bende duydum o sesi kemiklerim mi çatlıyor acaba diyodum 😂🤦
Svlyk Liyasmum valla bende ne oluyor diye etrafa bakiyordum. Ablam ebe ona ilk sordum sacmalama dedi 🤣 demek ki nadir olan bir şey bize denk gelmiş 😁
Kubrailkan Eklem seslerinden geliyor diye açıklıyordu bir doktor YouTube da. Adını hatırlayamadim.yazinca çıkıyor 🙊 benimde oluyordu 😍
Guler123_ Liyasmum ayyy bende nasıl korkuyordum bir şey mi ildu diye son zamanlarda kaç kere öyle oldu