zeynepikra_61 Ben son haftalarda yaşamıştım. Nabzım otururken falan 120-130lara çıkıyordu. Hamileliğim stresli geçmişti ve çok üzüldüğüm zamanlarda çarpıntıyı fazla hissediyordum. Kardiyolojiye gittim, orta düzey ritim bozukluğu çıktı. Doktor bir ilaç yazdı beloc zok diye. Bir hafta kadar kullandım, iyi geldi, sonra doğum oldu zaten. Doğum sonrası geçti. Geçmiş olsun size de. Takibini yapın bence, rahatsız ederse de doktora görünün derim.