Nazli71 benim de kasımda dogumum once sleepy almayı dusunuyorum merhaba bebek setini. Zaten icinde cok fazla yok 80 tane var. memnun kalıp kalmama durumuna gore karar vermeyi düşünüyorum açıkçası çünkü herkesin söylediği her bez her bebege iyi gelmiyor. Deneyerek karar vericez sanırım. Ama ben ilk basta prima yerine sleepy alıcam çünkü fiyati daha uygun memnun kalırsam ondan devam ederim diye düşünüyorum memnun kalmazsam primayı denerim 😊 80 bez 10 günde biter zaten 😊