1ciftyesilgoz Yumurtlamadan sonra 8. Gündeyim bugün yürürken kasıklarımda ağrı hissettim. Erken olduğunu bilerek Erken test yaptım ilk 10 dk da incecik zor görünen çizgi çıktı. Siz de görebiliyormusunuz? Bu şekilde öğrenen olduğunu mu kızlar?
Sehrbnon12 1ciftyesilgoz ben bisey göremedim ama varsa bile cok erken canım benim de cok silikti adetime 4 5 gün varken yağtıgımda adetten sonra tekrar yaptım baya koyu cıktı suan 11 haftalık ikizlerime hamileyim darısı sana ama 5 gün falan adetine kaldığın da tekrar yap canım
Aysehsdmr 1ciftyesilgoz ben gördüm arkadaşım. Benimde böyleydi hamileydim o zamanlar. Kan ver bakalim
Rabiakltk5 Sehrbnon12 ismin şehriban mı aşırı tanıdık geldin bana fotoğrafınada baktım şimdi acaba tahmin ettiğim kişimisin ☺️
1ciftyesilgoz Aysehsdmr cok cok silik ama ekrana yansıyan bi çizgi görüyorum umarım gerçek bi çizgidir iki gün sonra tekrar yapacağım teşekkür ederim umut verdiniz
Aysehsdmr 1ciftyesilgoz evet çok zor görünüyor biliyorum. Direk kan verin bence bende yaptım benimde çok az çıkıyor ve fotoya yansımıyor bile bende günümü bekliyorum kaşık agrilar oluyor arada birde rüyamda erkek bebişm olmuş emziriyordum ondan supelendim. Ne zaman görsem bebeğim oldu 😂🤗🤲
1ciftyesilgoz Aysehsdmr sizin regle kaç gün var benim bir hafta 😅 ben aslında 23 ünde yapacaktım test ama dayanamadım yine.
1ciftyesilgoz Gulcingezer ins değildir bu test pozitif değil biliyorum daha erken çıkması için 10 gün tekrar yapacağım
Gulcingezer 1ciftyesilgoz badi bakalm ins biraz bekle kendi vucuduna da bak belirtilerin var mi snra tekrarlar 🙏🏻
1ciftyesilgoz Gulcingezer öyle yapacağım canım kendimi dinlersem eğer evet göğüslerim regl olacakmışım gibi şişti ve kaşık bacak ağrılarım var hafiften. Belki de psikolojik bilmiyorum canım 🥲