MihrimahVeAnnesiii olamıyorum benm biraz fobim var hastanelere karsi cok gitmem zaten hastaneye ortamda bise oluyo bana inanin ultrasonla bakiliyoya bebege o an sanki kalbim çıkacak elimde olmuyor 🙈 bide kirhan bey acaba disardan tahlil kabul ediyomu benm imkanim yok orda tahlil yaptirmaya anca devlette yaptirip ona getirebilirim bilginiz varmi