anne96 ben de aynı şekilde düşünüyodum da tecrübeli bi tanıdığım şey dedi doktora giderken falan da bebek arabasıyla götür ilk aylarda dışarı çıkarmam diye düşünme, pusetle götürmek tehlikeli yerine göre düşürülebiliyo falan diye araba daha sağlıklı oluyo dedi o yüzden yenidoğana göre alıcam inşallah, şimdi pahalı diyorsunuz ama inşallah sonra yeniden bebeğiniz olursa onda da kullanabilirsiniz öyle düşünün