nurnur13 Ysmkrkpln defne herkes koyuyor, eflini geçen gün internette gördüm çok beğendim bence eflin güzel biz de karar veremiyoruz eşim beğenmedi artık kafayı yiycem kız doğacak hala adı yok 😂😂😂
Ezgiduru Ysmkrkpln ilk kızım duru bu bebeğimin adı defne olcak . Bence herkesin koymasindan çok söyleniş şekli insanların kolay anlaması da onemli
Ysmkrkpln nurnur13 aynen bende karar veremiyorum esimde sen ne istersen diyor. Bir turlu karar veremiyorum 4 ay kaldi cocugun ismini bulamadik😵💫🥲