selinnsell Bebişlerini kucagına alan anneler doğum şekliniz neydi ve eve döndüğünüzde kaç kilo vermiştiniz ?
deletedmom503 Simdi 34+3um ama diger gebeliklerim de birinde 15 digerinde 20kg almistim 10 kg hastane de gidiyor su plesanta bebek derken eve geldim 40 cikana kadar eski kiloma dönmüstüm bu nasil olur bilmiyorum tabii😉😉🤔🤔
denizefe sezeryan dgmyaptım oglum 4.5kılo dgdu esı suyu odem derken 10kılodan fazla verdım topuk kanı vermeye gttıgımızde tartılmısdım aldıgım 14kılonun 12sı gıtmıstı bıle
Busemya 27. Haftamda 15 kılo aldım ne olacam bilmiyorum hiç veremicem gibi kilo ama napim saglıkla dogsun ınsallahh 🤲🏻
denizefe Kuzey_irmak acılmam 6cmde kaldı saatlerce bekledık en son doktorum geldı ve cok ırı bebek rıske atmayalım sıkısadabılır dedı Aten ondan once ıkı dusuk yapmısdm hamılelıgımde cok skntılı gcmsdı sezeryanı kabl ettık hemen