Kızlar hepinize selam benim başımdan ne yazıkki bi kürtaj geçti bebeğimin kalbi durduğu için :( şuanda geri çekilme yöntemiyle korunuyoruz ama son 2 3 gundur kasıklarımda ağrı var ama adet ağrısı gibi değil bu arada daha adetime var 🤨 sanki hamileliğimin ilk haftalarındaki ağrıya benziyo onun harıcınde bide 2 gundur aşırı yorgunluk ve uyku basıyo başka bi belirtim yok sizce hamile olabilirmiyim yani yumurtlamam en fazla 5 6 gun onceydı belirtiler bukadar erken başlayabilirmi lütfen cevap verirseniz çok sevinirim 🙏🏻