181019 al benden de o kadar. Gerçekten bir an önce vaktinde doğsun istiyorum. Şu 8 hafta geçsin. Benim oğlumdan başka kimseye tahammülüm yok. Eşim birsey yapmasa bile batıyor Yani neden böyleyim bilmiyorum. İkinci rahat derlerdi anlamıyorum. Bende eşim birsey deyince ağlıyorum alınıyor. Bana cocuk musun sen inanamıyorum şu hallerine ne dedi ne kadar kırıldım üzüldüm o lafına mesela. Insallah donemseldir ya