Hatice-sezer0 39+2 günlük hamileyim beyaz akıntım var sabahtan beri sümüksü kıvamda 3 saat öncede sarımsı kıvamda geldi ilk hamileliğim nişan dedikleri böyle bişey mi . Az önce de ya idrarımı kaçırdım yada sızıntı şeklinde suyum geldi 😬
yasemineymenarin Duy_gu sadece kahverengi olmuyor nişan pembe kırmızı sarı tonları da olabiliyor benimde ilk dogumumda pembe kırmızı karışımıydı
Hatice-sezer0 Elanurcalboga ara ara bende de oluyordu ama kımıldadıgımda bile akıntı geliyor bu beni endiselendirdi biraz birde ilk gebeligim
Duy_gu yasemineymenarin yazdığımı okudun mu canm benimki öyleydi dedim postu açana yazman gerekiyor bana değil 😉