S123Mrv Merhaba hanımlar, 29+3 de kontrole gittik 1400 gramdı bebiş. Doktor kilosu bir hafta önde dedi sorun yok Tombik olacak dedi. Bu durumu yaşayıp kilosundan dolayı erken doğum yapan var mı acaba?
teachervera S123Mrv Her zaman öyle gitmiyor canım maalesef. Benim ilk bebeğim 3 haftaya yakın önde idi. Sonra bende preaklamsi başlamış gelişimi durdu erken doğum yaptım. Zaten son zamanlara doğru önde olması gidiyor bebeklerin