afifem Kızlar bugün muayene oldum 33. haftadayim bebeğin karın çevresi 3 hafta ileride dedi doktor siz yasadiniz mi bu durumu bazı seyleri yeme dedi ekmek tatlı vb. 2 hafta sonra tekrar kontrolüm var beslenmeme dikkat edersem bu durum düzelir mi
serapinci afifem benimde öyleydi 32 de baş ve karın çevresi 35 haftalık gözüküyordu 2 hafta sonra gittim karın çevresi haftasına uyumlu çıktı ama kafası hala öndeydi doktor sorun yok suyun da gayet iyi dedi çarşamba doğum var kısmetse bakalım hayırlısı olur inşallah
Seymatc afifem aynı durum bende var suan 37 +5 haftayım bebegim 3700 olmus doktorum göbekli kızın olacak dedi 😌 sekerim hep takipteydi seker den yana da bsey yoktu ama seker den süpheleniyor cogu doktor
Nilufar_1996 Bana asla öyle birşey söylememisti 35 haftasında 40 hafta çıkmıştı altı üstü 3.320 gram doğdu canım çok kafaya takma makinalar doğru ölçüm yapmıyor
afifem Nilufar_1996 inşallah öyledir hani ileri olması sonucunda ne olur onu bilmiyorum net birşey söylemedi bende o şokla sormadım
serapinci afifem amiin hepimiz inşallah canım. Sen gene de yediklerine dikkat et en azından tatlı yiyorsan biraz azalt önlem almış olursun. Hem ultrason makineleri de tam ölçüm vermiyor bazen o yüzden sıkma canını sağlıcakla kucağımıza alırrız inşallah 🤲🤲
afifem Seymatc baska birşey demedi mi şunu yap falan gibisinden sadece iri bebek mi olurmus yani cok soruyorum kusura bakmayın telaslandim
Seymatc afifem ya demedi acıkcası ben seker takibi yaptım evde hep tatlıya dikkat et dedi sekerimde normal oldugu icin bşsey demedi yanii