Kızlar gebelıgın ılk haftası covıd olmustum cok hafıf atlattım snrasında doktorum kan sulandırıcı gerrk gormedı .veee bu salı sezeryan dogumum var aklıma sureklı kan sulandırıcı kullanmadım ya amelıyat sırasında pıhtı atarsa dıye korkuyorm bılgısı olan varmı 😩😩