tolbetulll Merhabalar , 8 haftalık hamileyim mide bulantım halsizliğim çok fazla geçmek nedir bilmiyor ilaçta kullanıyorum ama yine aynı şekilde . Önerileriniz var mıdır kızlar
annelikheyecanim tolbetulll 12. Haftamdayım hala yaşıyorum hafifler gibi oldu ama oda şöyle yağlı yemiyorum hafif şeyler yiyorum sabahları uyanır uyanmaz çoğu sabah kusuyorum tuzlu şeyler yemeni öneririm birde ben zencefilli limon içiyorum ama fazla değil günde yarım bardak yada ne zaman şiddetli bulanırsa onun haricinde başından beri prılam içiyorum kötü bir durum umarım biran önce son bulur
Emossk tolbetulll bende ayva işe yarıyordu ama mevsimi geçti sanırım yoğurtlu meze ler yayla çorbası bunlarla beslenmistim
altnbebek Prilam kullanıyor musun ? Eğer kullanıyorsan onun iyi gelmesi gerekiyor ben öyle atlattım birde çok baharatlı yağlı şeyler yememeye dikkat et 2.trimestırda rahatladım ben anca yoksa bende ne yesem mide bulantım vardı ama istifar edemiyordum.
Nurcantas65 İlaç kullanmadım ben 8 kilo da verdim 4 hafta sonra geçti zor biliyorum ama 13_14 haftada bulantılar tamamen geçiyor. Az-az sık sık tuzlu kraker,muz yoğurt gibi şeyler yiyin 🤗🐣