EmirinBusrasi Kızlar devlet hastanesinde odayı sadece kendime kiralayıp eşimi yanıma almak istiyorum refakatçim yok. Böyle birsey oluyormuş diye duydum bilgisi olan varmi ??
dml33 EmirinBusrasi bn ilk hamilelikte düşük yapmistm devkette oda kirlamistm ama eşimi kabul etmedi o hastane kadin doğum katı diye çıkmaz odadan dedik olmaz dediler degisio sanırım hastaneye göre sormak lazım bide özel oda varsa tutabilirsn dediler bana boşta yoksa veremeyiz demisrlrdi
Berenibeklerken EmirinBusrasi şehir hastanesinde oluyo diye biliyorum. Kral dairesi bile yazıyordu şehir hastanesinde. İhtiyacım olmadı sormamıştım ama var diye biliyorum.
EmirinBusrasi dml33 anladım ya bakalım bende Bi sorayım. Eşimi kabul etmezlerse Bi anlami kalmaz zaten ben eşim için istiyorum. Yoksa ne anlamı kaldiki
dml33 EmirinBusrasi özelde kalabilio istersen 2 kişi bile kalioda devletin bazisi hiç refakatçi almioms tekte çok zor nasıl sezeryan olan insan tek baksn çocuga kendine sacma