Canankk Arkadaslar prillamın en etkili seklı nasıl sizce, aç mı tok mu? Gunun hangı saatinde? Nasıl daha ıyı verim aldınız? Bulantıdan beynım bulandı yenı careler arıyorum.
[silindi] Canankk 8 saatte bir açken içiyorum. Zaten prospektüste de böyle yazıyor ve doktorum da aynı şekilde önerdi. sadece yatmadan 2 yerine 1 alıyorum. Sabah kalkınca öğleden sonra ve gece yatmadan yani ilacın etkisi bitmeden yenisini almak gerekiyor. Sadece sabah bulantısı yaşayanların gece içmesi yetiyor sanırım ben idare edemiyorum ilaç saati gelince midem bulanmaya başlıyor.
biranneeeeeee Canankk canım benim aşırı bulantım vardı. Her gece yatağa girdiğimde mutlaka baş ucumda suyum ve ilacım gözümün önünde olurdu 2 tane içer üzerine uyurdum. Günlük 4vhakkın var ama bana 2 tane yetiyordu. İçince o gün rahat oluyordum. Bazen gündüz deneyeyim diyodum ama gündüz içince asla yararını görmüyordum kahvaltı falan sindiremiyodum. Sende kendini deneyerek anla ama doktor gece yatarken iç daha iyi olur demişti. İnşallah bulantısı olan herkes Bi an önce kurutulur rahata kavuşur çok zor Bi süreç gerçekten 🙏🥰
Muzlupuding Canankk ben sabahları aç karna gözümü açar açmaz içiyorum gün boyu idare ediyor , istisna durumlarda kusma yada bulantı yaşıyorum ama günde bir defa sabah iyi geldiği için içiyorum
cileklicookie Canankk ilk gebeligimde 9 ay kullanmis Ve suan 18 haftalik hamile hala kullaniyorken tavsiyem gece uyumadan 2 tane yutun Sabah uyanir uyanmaz 1 tane daha icin ve 2 saat sonra en gec kahvalti yapin Ilaci icer icmez yemek yerseniz geri cikartabiliyorsunuz cunku siddetli kusma durumu yasahan biriyseniz yani Ben tam uyumadan 2 qdet iciyorum Sabah 7de kalkip bi tane daha icip yatiyom 9 gibi kalkip kahvalti yapiyorum
Nur22Elif Gece uyumadan yarım saat kadar önce 2 tane öneriliyor. (Ama ben 2 tane içince başım aşırı dönüyor, uyuyamıyorum diye doktora danıştım 1 tane içmemi söyledi)
_yasemin_ Nur22Elif benim de inanılmaz başım dönüyor hap kullanmayınca dönmüyor ama bu sefer de yediklerim midemde kalmıyor kullanınca da dediğim gibi inanılmaz baş dönmem oluyor tahlillerim temiz çıktı tansiyonum da normal.
Vera09 En etkilisi gece içmek, gece içmessem bütün gün kendime gelemezdm. Ağır geçiriyosanjz gece yatarken 2 sabah uyanınca 1, ya da gece 1 sabah 1 öğleden sonra 1 olsbilir
gazetecimom Canankk ben sabah aç karnına 2 tane aldım, akşam da bi tane aldım yatmadan ama akşam yine de rahatsız ediyoru. Akşamları da 2 tane alabilirim daha mantıklı
[silindi] Canim benim bulantidan ziyade bulanti + kusmam vardi. Doktor gece 2 tane yatmadan once ic derdi. Bir etkisini gormeyince yatmadan once 2 uyaninca ac 1 oldu oda etki etmedi. Sonra 2 yatmadan 1 uyaninca 1 tanede gun ortasinda toplamda 4 tane iciyordum oda etki etmedi doktorda biraktirdi. 23 haftaya kadar cektim ben. Umarim boyle uzun surmez sende…
Nur22Elif _yasemin_ prilamdandır. 1 tane deneyin baş dönmesine devama derse başka bi ilaç kullanın. Doktorum öyle söyledi bana. Alerjiniz olabilir. (Prospektüste de kullanmayı bırakın filan yazıyor hatta)
_yasemin_ Nur22Elif canım inanamazsın ama sen dün tek kullanıyorum yazınca ben de tek denedim bugün inanılmaz iyi hissediyorum başım dönmüyor cidden 😍
MinnieMouse _yasemin_ ben de gece 2 tane içince bütün gün sarhoş ve baş dönmeli uykulu uyuşuk oluyorum ya bulantı olunca kusmuyorum ama hicbi şey yiyemiyorum aç kalıyorum. Öyle çok işe yaradığını da söyleyemem 😬 kafam karıncalanıyo elim kolum kalkmiyo resmen. Bide progestan var o da uyku yapiyo. Napcami şaşırdım
_yasemin_ MinnieMouse öyle iyi anlıyorum ki seni tek alsan belki sen de benim gibi daha iyi hissedeceksin. Eğer tahlil sonuçların tansiyonun normalse önce tek al aynen devam ederse doktoruna başka bi ilaç yazmasını yan etkisinin şiddetli olduğunu söyle canım. Ben bugün çok daha iyiyim tek aldım dün gece yatmadan önce.
Deletedmom_7 Canankk prillam aç ve gece içilir gece uyumaya yakın iki tane atıp yatılır. Sabaha zımba gibi olursunuz.