mamma00 Kızlar hangi isim daha güzel sizce doguma 25 gün kaldı … sizler ne isim koyacaksınız miniklerinize😌
Zeynep8989 mamma00 benim bir kızım nehir, ikinci kızıma da bade yada derin ismini düşünüyorum. O yüzden bana ikisi de güzel 😊😊