Kızlar bugün muayenem vardı. Doktorum zam yapmış 320 veriyorduk 350 olmuş 32 haftalığım zaten şurda kaç haftam kaldı bana zam yapması saçma geldi 8 aylık hastasıyım sonuçta. Neyse onu geçtim 30 lira için doktorumu değiştirmem ama normalde medicabil 5000 lira doğum diyo doktorum 7500 istiyo. Doğum ücreti de çok fazla geldi. İyi bi doktor bulursam değiştiricem sanırım. Siz hangi doktora ne kadara gidiyorsunuz bide doğum ücreti ne kadar acaba yazabilir misiniz?