simayorunn Un aseriyorum kızlar bildiğiniz un yani kaşık kaşık yiyesim geliyor azıcık yesem bişey olmazdır herhalde yaa
simayorunn Merve6334 doktor kontrolüm bu haftaydi bütün tahlillerim yapıldı hiç eksik yok çok şükür 🤭
Aslihan-_-95 simayorunn hehe bende sürekli türk kahvesini aseriyorum ama yapıp içmeyi değil toz halinde olanı 1 paket olsun hepsini yerim ama abartmadan arada 1 çay kaşığı ağzıma attığım oldu vallahi azıcık undan bir sey olmaz 😬😁