Tekininannesi hamile kalmıştı 3 defa tabi doktora gitmedi 3 ay boyunca kanda çıktı sonuçta diyerekten sonra bir gün karnı ağrısından bayıldı hastaneye götürdük kese var çocuk yok dediler kürtaj yaparken doktor farketti mol gebelik olduğunu takibe aldılar hamile kalma sakın tekrarlar dediler ama o dinlemedi hamila kaldı şans eseri sağlıklı gebelik gerçekleşti onu dogurduktan sonra Kayseri üniversitesinde rahmi temizledi kasidilar üzüm şeklinde olan yerleri ondan sonra tekrar hamile kaldı oda sağlıklı şekilde gerçekleşti şu anda sağlığı açısından sıkıntı yaşamıyor tabi amelyat eden doktor tekrarlarsa rahmin temizlencek kadar kadar kalın degi sonuçta ilk ameliyatta kazimislardi tekrarlarsa tahmini alırız dediler ama şükür gerceklesmedi çok geçmiş olsun bu arada