tomurcukannesi 37 haftamdaym İki gün önce gece bebeğim aşırı aşırısı hareketliydi 2 saat nerdeyse hiç durmadı ve hareketleri beni sallıyodu resmen. Sonra gece ve ertesi gün bide bu gün sanki günlük pedim eskiye nazaran fazla ıslanıyo gibi geliyo bana. Kuruntumu yapıyorum bilmiyorum. Bide 20-30 dk da bir tuvalet ihtiyacım oluyo. Bu akşam üstü hastane gezim var gitmişken baktırıcam onada. Ama fikri olan varmı bi sormak istedim. Bebeğin hareketleriyle kesede yırtık olur mu? Yada akıntı bu haftalarda fazlalaşır mı?
GlUysal tomurcukannesi canıö bu konuyla alakası yok ama ebeler gunluk ped kullanımını onermıyor ıdrar yolu enfeksıyonundan dolayı arttırıyormus onun yerine normal bır bez yada ıc camaşarısını bol bol degıstıröen şazım
tomurcukannesi GlUysal her tuvalete gittiğimde değiştiriyorum pedimi %100 pamuklu ped kullanıyorum enfeksiyon olmadım hiç çok şükür☺️ Sentetik pedlerde olabilir sanırım ama ben pamuk kullanıyorum onuda mı önermiyolar?
GlUysal tomurcukannesi bana dırek ped kullanma demıstı ebe enfeksıyonuntetıklıyo ir dedi ozel sentetık pamıklu demedı