Bir haftadır falan midem değil de karın başlangıcı, karnın ilk taraflarında yanma, acı, ağrı karışımı bir şeyler oluyor. Sürekli değil ama başlayınca aşırı rahatsız ediyor.
Bir diğeri de neredeyse 1 aydır falan ayaklarım çok ağrıyor bilekten itibaren. Tabanda parmak köklerinin olduğu etli kısım özellikle sanki altında cam parçaları var da yürüdükçe ağrı ve acı veriyor.
Yapılacak bir şey var mıdır henüz kontrole gitmedigim için soramadım ama ikisi de çok rahatsız ediyor beni hele ki ayaklarım bedenimi resmen tasiyamiyor 🥺