Ben zayıf olmama rağmen hamilelik boyunca en büyük sorunum nefes alamamak oldu maalesef. 37 haftalık oldum hala geceleri nefes alamıyorum, artık doğursam da eskisi gibi nefes alabilsem diye dua ediyorum. Bebek yukarı baskı yapıyor, göğüs altımda kesik acısı çekiyorum resmen.😔