Glsh2602 Kızlar 33+2 yim gebelik zehirlenmesinden şüphelendiler 5 gündür hastanede şeker yüzünden yatıyorum. Daha önce bu durumu yaşayanlar bebeklerinizi sağlıkla kucağınıza aldınız mı bilgi verir misiniz
Glr050 Glsh2602 benim kuzenim aynı o şekilde oldu 33 de tansiyonu çıkmıştı 3 4 gün hastanede kaldı sezaryanöe doşum yaptı şuan çok iyi maşallah