Ayan__ 6 haftalikken annem ilk hediyesini aldi beyaz citcitli zibin. Bende 7.hafta kalp atisini duyunca bir alt ust takim aldim. 16.hafta cinsiyeti netlesince bir tulum aldim. Annem yorgan yaptirdi. 18.haftada besik siparisi verdik. Hastane cikisi,mevlut takimi, kundak, muslin ortu, zibin, nevresim takımı, penye battaniye, polar battaniye aldık. Alıyoruz boyle yavas yavas basladik. 20+1 iz suan bunlar alindi simdiye kadar.