Ervaannesi https://resimyukle.io/r/sKDk2uReW7 Dün bazı kan testleri vermiştim, bir tanesi yüksek çıkmış. Çok önemli birşey mi? Doktor tekrar 3 hafta sonra gel dedi. Bekleyim mi yoksa tekrar gideyim mi haftaya? Gebelik şekerim de var malum endişelendim biraz.
Deletedmom83940 Ervaannesi böbreklerle alakalı bi test normal de 90-120 olması gerekirken sizde baya yüksek
MerveEbru Ervaannesi böbreklerinle alakalı bi problem canım iyi bir şekilde süzememesi bence bi doktora git tahlil sonuçlarını göster. İdrarını tutamama gibi bi sorun yaşıyor musun
Domatesannesi Böbreğin çalışma hızıyla ilgili bir değer canım hemşireyim bende korkma tek başına anlam ifade eden bir değer değil genelde o değer böyle yüksek çıkabiliyor
Ervaannesi Domatesannesi peki beklemeli miyim 3 hafta kadar, yoksa gitmeli miyim? Randevu da alamıyorum ama bakarlar mı gitsem onu da bilmiyorum