26 haftalik hamileyim ilk öğrendim günden beri tehlikelerle ugradiyorum 15 gün önce serkalj oldum 2 günden beri knamam var doktor zorladığı kendi i dio hiç biseyde yapmiyorum sadece yatıyorum şimdi iğne progstan verdi fitille beraber kullanılamaz bir hafta snra gel dedi kızlar bu kanamalar durumu erken doğum olurmu olursa yaşarmı bebeğim bi akıl verin kafayı yicem