Şu an 5 günlük bebeğim var iki gündür emzirebiliyorum.Göğsümün ucu olmadığı için ilk doğduğunda emzirememiştim.Silikon göğüs ucu kullanarak emziriyorum şuan gayet güzel emiyor ama gece yarım saatte bir uyanıyor ve emmek istiyor şu anda bile 1 saattir emiyor ve bırakmaya niyeti hiç yok gibi.Acaba diyorum aç mı kalıyor ya da silikon uçtan dolayı çok gelemiyormu süt ama ucun içinde süt var sütüm olduğuna eminim bu konuda bir sıkıntı yok ne yapmalıyım.Böyle uzun uzun emmesi normal mi ve bu kadar sık