Benjaminannesi 32 haftalık olup miğdesi bulanan var mı ölüyorum miğde bulantısindan cigelerim ağzıma gelecek doktorum ilaç verdi ama hâlâ kusuyorum 🤢🤢
4858 Benjaminannesi bende 32. haftamdayım 6.aya kadar prilam kullandım 2 aydır bırakmıştım ne güzel bulantılarım bitti diyordum ki bu sabaha çok kötü uyandım tüm gün kustum hala da kendime gelemedim kafamı kaldıramıyorum yastıktan🥴
Eminecak Benjaminannesi gece yatmadan bir tane prilam içiyorum bende baya işe yariyor 34. Haftadayim icmesem bütün gün kusuyorum. Doğuma giderken bile icmeyi dusunuyorum.
Temmuzannesii28 Benjaminannesi 33 haftadayım hala hiç kesilmeden devam ediyor son 2-3 haftadır prilamda fayda etmemeye başladı artık onu da içmiyorum ne yesem çıkartıyorum yarım saat içimde kalsa kâr diye bakıyorum artık
edis22 Benjaminannesi benimki gecen gunlerde oyle bi aciyordu ki az kalsin kusacaktim🤦🏻♀️ sanki 3lu haftaya girdigimden beri migdem biraz ilk aylardaki gibi olmus sanki hep migdemde bisey varmis gibi bazende hafif bulaniyor
Benjaminannesi Temmuzannesii28 evet ve bunu kimse anlamıyor sinir oluyorum hâlâ kusulur mu işte biz böyle değildik vs 😑😑
Temmuzannesii28 Benjaminannesi kimse anlamıyor cidden diyince inanmıyorlar sanki inandırmak zorundayız ya da bu övünülecek bi şeymiş gibi 🤦🏼♀️ Bi doğursaydım sağlıklı bi şekilde bi daha çocuk falan düşünmüyorum bu kusmaları 9 ay çekmek ölüm gibi 😔
Benjaminannesi Temmuzannesii28 ben de düşünmüyorum ama okuduğum kadarıyla korunma yolları baya zormuş 😨😨