Burcu7260 Kızlar bugün ilk kontrolüme gittim doktor 5+3 olduğunu söyledi kese var ama boş şuan dedi haftaya gel kalp atışını duyalım dedi Boş derken korktum biraz
Mercimeksu Burcu7260 bebeğin kalp atışı daha duyulmaz ondan bir hafta sonra gel demiş. Her hangi bir sıkıntı yoktur Allah’ın izniyle. Doktor biraz yanlış cümle kurmuş sadece
Htc3866 Burcu7260 ben 5+5de gittim hecen haftaya göre gelişmemiş kesen hâlâ bebek görünmüyor dedi 😢 haftaya gel dedi inşallah haftaya görürüm
mavininhertonuu Bende boş gebelikten çok korkuyodum doktor keseyi de gördük hayırlı olsun dedi içi boş mu dedim dur daha dolacak demişti sağolsun bidahaki kontrole çağırdı
Aybukemom Burcu7260 bebek daha oluşmamıştır bir hafta iki hafta yada , hem kalp atışını duyarsın hem bebeği görürsün inşallah
MerveEbru Burcu7260 5+3te benim bebeğimin kesesini zor gördü doktor canım. O haftada kalp atışını duymaman bence oldukça normal ilerleyen haftalarda bebeğin kalbini duyarsın ben 8 de duydum ❤️
Seher_karas Burcu7260 Canım 6 hafta 1 günlük hamileyim dün gördük kesemizi bebeğimiz şuan yok bizimde ama doktor erken daha canını sıkma dedi 2 hafta sonra gel kalp atışını duyarız inşallah dedi canını sıkma sende kafana takma rabbim hayırlısını verir inşallah
[silindi] Canım ben 6 haftada gittim kese gözüktü ama bebek pek belli değil dedi alttan muayene ile baktı gördü yoksa benim de 2 hafta sonra gorcekti 😇
DemirinAnnesiiii Burcu7260 hiç korkma canım 5 haftalık iken gittiğim an sadece kesesi vardı 7. Haftada kalp atışı duyduk şuan 25 +5 olduk