igvescarim Ben 33 haftada doktora gittim fl 31 hafta çıkmış ama iki tane fl var diğeri 33 hafta çıkmış sonra 34+5 de de doktora gittim fl yine 31 haftada çıkmış 3 hafta geri çıkıyor ama doktor bana birşey demedi ben kendim ultrasyon resimlerini incelerken gördüm çok canım sıkıldı netten bakınca fl bacak boyu kısa cüce kas hastası felan yazıyor böyle fl geri çıkıp sağlıkla doğuran var mı acaba Bu 33 haftada gittiğim ultrasyon 2 fl olan  Buda 34+5 de gittiğim ultrasyon resmî 
ecemnas88 Evet benimde öyleydi 2 hafta geriydi doktorum genetik olabileceğini söyledi eşimde bende öyle çok boylu poslu değiliz bebeğimizde sağlıkla doğdu çok şükür
igvescarim Çok şükür 🤲🏻 Sizin adınıza sevindim benim gerilik 22 gün görünüyor o yüzden canım sıkldı 2 hafta olsa çok fazla takmazdım
ecemnas88 igvescarim sıkmayın canınızı sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah sizde eşinizde minyonsanız doktorunuz o yüzden de bahsetmemiştir belki siz sorun yinede
igvescarim Damlada91 amin inşallah sağlıkla doğsunlar inşallah 🤲🏻 Sizin de mi 3 hafta doktor birşey dedi mi size
Damlada91 igvescarim evet söyledi amniyosentez felan onerdiler fakat zaten ileri haftadayiz yaptirmak istemedik o yüzden cinsiyetimiz kız bizim sizinki nedir
igvescarim Damlada91 ecemnas88 Ben 1.69 eşimde 1.73 felan Şuan 35 haftalık oldu. Doğum için birşey konuşmadık çünkü ben normal doğum istiyorum ama bebek hala ters dönmemiş eğer dönmezse mecbur sezeryan