Ya yine 2 öğün yiyomuşsunuz benim ilk aylarında bazen sadece çorba ve sandviçle falan geçti o yediklerimi de çıkardığım çok oldu yerine göre, çok şükür 24 haftaya geldik her şey yolunda gidiyor. Kendinizi hiçbir şey için üzmeyin. Annem de peynir ekmekle geçirmiş hamileliklerinin ilk aylarını hepiniz sağlıklı doğdunuz diyo, sakın zorla yemek yiyim derken tiksindirme kendini dedi yumurta peynir falab yiyebiliyosanız hiç üzülmeyin