Dnd_2_3 valla prilam da kullansam asla uyuyamıyorum 😔 gece 1 buçuk gibi uyuyup sabah 9 dedin mi uyanıyorum. Gün içinde de asla uykum gelmiyor 🤦🏻♀️ 19. Haftadayız ama başından beri böyleydim. 7. Hafta ile 10. Hafta arasında gece 2, gün içinde de bulantım oldukça 2 tane prilam içerdim ama yok yok yok asla hamileliğin uykulu zamanını yaşayamadım 😂😂