Sevdamurat23 10+4 haftalık hamileyim idralim aşırı yanıyor afedersiniz laboya gittiğimde damla damla yapıyorum ilk hamileliğin biraz da korku var ister istemez sizce ne yapmalıyım bir bilgisi olan var mı acaba 😔
SemanurAs Sevdamurat23 geçmiş olsun idrar yolu enfeksiyonu vardır tek kullanımlık bir ilaç veriyorlar gece yatmadan içiyorsunuz hemen geçiriyor
durumom2022 İdrar yolu enfeksiyonu vardır hastaneye gidip kan idrar verin doktor ilaç başlar başka bir yolu yok bence