Selam kizlar 25 Mart’ta kürtaj oldum kalbi durmustu Enfeksiyon yüzünden Şubat ayinda regl günüme 6 gün kalasi kahverengi leke olmuştu nokta şeklinde sonra gebeliğimi öğrenmiştim şimdi de normalde korunuyorduk en son adet tarihimde 28 nisan idi. Bugün yine kahverengi yoğun akıntım oldu. Sadece 2 kere korunmadik bu ayda kafam karıştı, Enfeksiyon var diye düşünmüyordum aslında ama şimdi bir acaba der oldum🙈😂